دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور بااشاره به تقویت امداد کوهستان، از خرید تجهیزات جدید الکترونیکی برای امداد کوهستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 09 July 2017
مصطفی محمدیون امروز در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به روش‌های کاری جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد:  به استان ها با معاونین خود سفر می کنیم و با معاونین استان ها جلساتی در جهت رفع مشکلات آنها برگزار کرده و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تجهیزاتی اخیرا توسط سازمان برای امداد کوهستانی و تجهیزات الکترونیکی خریداری شده است و در اختیار جمعیت هلال احمر قرار خواهد گرفت تا بتوانیم کار امدادرسانی به مردم را سریعتر و با امکانات بیشتری انجام دهیم ضمن آنکه سیاست های ما این است که انبارها تکمیل و به نیروی انسانی از لحاظ مادی رسیدگی شود.

وی با بیان این مطلب که از 400 امدادگر در هشت جلسه تجلیل شده است، مطرح کرد: برنامه ما این است که با حمایت استانداران آمادگی جمعیت را تقویت کرده تا در مواقع ضروری از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

محمدیون گفت: استان کرمان مانند سایر نقاط کشور از آسیب های اجتماعی رنج می برد و معتقدیم در شرایط کنونی مبارزه با آسیب های اجتماعی با تولید سی دی و نشریه امکان پذیر نیست و باید وارد عمل شویم و برنامه های خود را عملیاتی کنیم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در سال گذشته در ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان ستاد برتر از طرف ریاست جمهور لوح تقدیر گرفته ایم و ادامه این حرکت بشر دوستانه به هدایت و راهنمایی استانداران و نخبگان کشوری میسر خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار