تهران - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت و تولید تجهیزات بومی در یگان ویژه مثال زدنی است، گفت: یگان ویژه؛ یگان راهبردی با تحرک بالا برای امنیت نظام در شرایط خاص است.
کد خبر: ۴۵۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 09 July 2017
سردار حسن سلامی در حاشیه بازدید از یگان ویژه ناجا افزود: امروز شاهد یک پیشرفت و توسعه چشمگیر و جهش دار همراه با آمادگی رزمی مطلوب در مجموعه یگان های ویژه ناجا هستیم.
وی ادامه داد: آنچه که امروز در بازدید از این یگان و اجرای مانورها و رزمایش ها مشاهده کردم ترکیبی از نشاط معنوی، انگیزه اعتقادی، آمادگی جسمانی و مهارت در به کارگیری تجهیزات مدرن بود.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران تنقلاب اسلامی با اشاره به مدیریت مطلوب در یگان ویژه، افزود: یگان ویژه با سازماندهی مثال زدنی، ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمندی است که همواره در مواقع حساس و ضروری به خوبی ظاهر شده است.
وی با اشاره به تجهیزات نوین و بومی در یگان ویژه اضافه کرد: پیشرفت این یگان در ساخت و تولید تجهیزات بومی بسیار چشمگیر است، اصولا در مواقع حساس چون نا آرامی و اغتشاشات ؛ اساس بر این است که آسیب جدی نه به جمعیت و نه به کارکنان وارد شود بلکه جهت گیری اصلی پراکنده سازی اغتشاش بدون یک عارضه انسانی یا تلفات است که این راهبرد در یگان ویژه ناجا وجود دارد.
سردار سلامی افزود:یگان ویژه؛ یگان راهبردی با تحرک بالا ( تحرک انسانی و تجهیزاتی) در تامین امنیت است و از سردار ' حسین اشتری ' فرمانده نیروی انتظامی، سردار ' حسن کرمی ' فرمانده یگان های ویژه به پاس این ظرفیت مثال زدنی و توانمندی های رزمی قدردانی می کنم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار