بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه هنرمندان امنیت شغلی ندارند، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم باید دنبال ایجاد فضای امن شغلی برای هنرمندان باشد.
کد خبر: ۴۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 05 July 2017
محمود پاک‌نیت درباره وضع زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در این استان اظهار کرد: زیرساخت‌های تهران تا حدودی با جمعیت هنرمندان متقاضی اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف متناسب است.
 
وی ادامه داد: تالار وحدت یکی از محورهای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تهران است که هنرمندان در شاخه‌های مختلف در آن به اجرای برنامه می‌پردازند.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: خانه سینما به‌عنوان خانه‌ای که سینماگران را زیرپوشش دارد، رسالت حمایت و بیمه هنرمندان را در این شاخه فرهنگ و هنر کشور بر دوش می‌کشد.
 
وی با اشاره به اینکه ازجمله مطالبات هنرمندان به‌ویژه سینماگران، از بازیگران گرفته تا تهیه‌کنندگان، کارگردانان و سایران بیمه است، اضافه کرد: هنرمندان می‌خواهند از مزایای بازنشستگی برخوردار شوند.
 
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه جامعه فرهنگ و هنر کشور نیازمند حمایت ویژه از سوی دولت از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، تصریح کرد: این وزارتخانه با برخورداری از جایگاهی مهم، بیش از گذشته باید حامی جامعه هنرمندان باشد.
 
پاک‌نیت با تأکید بر اینکه هنرمندان نیز با معضل بیکاری آشنا هستند، اضافه کرد: هنرمندان در بحث اشتغال، معیشت و اوضاع اقتصادی خود با مشکل مواجه‌ هستند.
 
وی با اشاره به اینکه هنرمندان به‌ویژه سینماگران از امنیت شغلی برخوردار نیستند، تصریح کرد: حصار امنی در بحث امنیت شغلی برای هنرمندان و درمجموع جامعه فرهنگ و هنر وجود ندارد.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه وزارت ارشاد در دولت دوازدهم باید دنبال ایجاد فضای امن شغلی برای هنرمندان باشد، اظهار کرد: خواسته اول هنرمندان، داشتن امنیت شغلی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار