استاد حوزه علمیه قم گفت: حقوق بشر آمریکایی با جنایت و کشتار گره‌ خورده و ایران قربانی تروریسم است.
کد خبر: ۴۵۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 05 July 2017
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدباقر علم‌الهدی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ایران طومار بلند توطئه علیه ایران را باز کردند.
 
وی با تأکید بر اینکه حادثه سقوط ایرباس ایرانی تابلوی حقوق بشر آمریکایی را در دنیا نصب کرد، تصریح کرد: این اقدام سبب شد تا جهانیان ببینند که چه چهره زشتی پشت سیمای بزک‌شده آمریکا در بحث دفاع از حقوق بشر وجود دارد.
 
علم‌الهدی با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع است، اضافه کرد: دنیا باید خباثت آمریکایی‌ها را بشناسد که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته است.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه آمریکا با توسعه تروریسم بین‌الملل دنبال ایجاد ناامنی در منطقه و جهان اسلام است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها دشمن شماره یک اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی قدرت بازدارنده مقابل هجمه‌های استکبار جهانی در جهان اسلام و منطقه است، اضافه کرد: غربی‌ها از قدرت ایران هراس دارند.
 
علم‌الهدی با اشاره به اینکه جهان دیگر ترسی از کدخدای پوشالی دنیا ندارد، اظهار کرد: حتی در شاخ آفریقا هم تظاهرات ضدآمریکایی را می‌بینیم که منشأ آن بیداری اسلامی شعله‌ورشده در جهان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار