مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن و حومه از الکترونیکی شدن حضور و غیاب خودروهای عمومی در این شهر در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 08 June 2015
حسن کریم‌خانی در گفت‌وگو با  فارس گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین زیر‌ساخت‌ها و همچنین تأمین منابع مالی برای راه‌اندازی حضور و غیاب خودروهای عمومی به صورت الکترونیکی در رودهن انجام شده است.

وی با بیان اینکه استقرار دوربین‌های ترافیکی، پلاک‌خان و نصب دستگاه GPS بر روی خودروهای عمومی در رودهن انجام می‌شود، افزود: طرح الکترونیکی کردن حضور و غیاب برای ثبت تخلفات رانندگی بین خودروهای عمومی مخصوص تاکسی‌داران است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن و حومه تصریح کرد: در این طرح ثبت ورود و خروج خودروهای زیرپوشش سازمان حمل و نقل و همچنین شناسایی خودروهای فعال از کم‌فعال در شهر رودهن انجام می‌گیرد.

کریم‌خانی اضافه کرد: اجرای طرح حضور و غیاب به صورت الکترونیکی در چند مرحله انجام می‌گیرد و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است تا به مشکل برنخورد.

وی افزود: در مرحله نخست تمام تاکسی‌های شهر رودهن به دستگاه GPS مجهز می‌شود و در گام بعدی، مجهز شدن کل ناوگان حمل و نقل همگانی به این سیستم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن و حومه با اشاره به اجرایی شدن حضور و غیاب خودروها به صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان و اجرایی شدن این طرح بزرگ در شهر رودهن، بازرسی و نظارت به صورت چشم‌گیری بر خودروها صورت می‌پذیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار