حجت‎الاسلام والمسلمين موحدي‎راد از دستگيري عاملان ترور 8 نفر از نيروهاي مرزباني خبر داد و گفت: در اين رابطه دو متهم که جز گروهک جيش‌الظلم هستند دستگير شدند.
کد خبر: ۴۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 22 June 2017
به گزارش تابناک : حجت‎الاسلام والمسلمين موحدي‎راد دادستان عمومي و انقلاب زاهدان در گفت‌وگو با ميزان، از دستگيري عاملان ترور 8 نفر از نيروهاي مرزباني خبر داد و گفت: در سال 94 در اقدام تروريستي 8 نفر از مرزبانان غيور کشورمان به شهادت رسيدند.

وي ادامه داد: در اين رابطه دو متهم که از اعضاي گروهک جيش‎الظلم هستند دستگير شدند و در اظهارات خود بيان کرده اند که در ترور 8 نفر از نيروهاي مرزباني و ربوده شدن 5 مرزبان نقش داشتند.

حجت الاسلام موحدي راد اضافه کرد: همچنين اين دو متهم در اظهارات خود گفته‎اند که از خاک پاکستان وارد جمهوري اسلامي شدند و از اين طريق مواد مخدر هم وارد کشور مي‌کردند.

دادستان زاهدان در پايان خاطرنشان کرد: دو متهم دستگير شده بيان کرده‌اند که 5 مرزبان ربوده شده را به خاک پاکستان منتقل کرده‌اند، در حال حاضر پرونده در مرکز استان در شعبه ويژه جرايم امنيتي مطرح رسيدگي است.

وي افزود: در خصوص درگيري ماموران امنيتي با گروهک انصار الفرقان در شهرستان چابهار نيز ۵ نفر دستگير شدند که دو نفر اتباع بيگانه بودند. 





منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار