مسئول آتش نشانی شهرداری کهریزک از حریق در انبار علوفه ای در روستای «گلحصار» خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 18 June 2017
وحید فروغی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: انبار علوفه ای در رستای «گلحصار» طعمه حریق شد و نیروهای آتش نشانی کهریزک برای پشتیبانی و آبرسانی به کمک نیروهای آتش نشانی باقرشهر رفتند.
 
فروغی افزود: ایستگاه آتش نشانی باقرشهر، نیروهای ایستگاه شماره ۲ خود را برای  تامین آب مورد نیاز جهت اطفای حریق در محل حادثه واقع در روستای اسماعیل در محدوده «گلحصار» اعزام کرد.
 
وی اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی کهریزک پس از حضور مشاهده کردند، یک انبار علوفه  بنا به دلایلی که از سوی آتش نشانی باقرشهر در دست بررسی است، دچار آتش سوزی شده است و تمامی علوفه های خشک بسته بندی شده در میان شعله های آتش در حال سوختن بوده و دود بسیاری در محیط منتشر شده است .
 
مسئول آتش نشانی شهرداری کهریزک در ادامه اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی باقرشهر مشغول انجام عملیات بودند و خودروهای آب رسان آتش نشانی کهریزک به عنوان پشتیبان در محل حضور یافتند که خوشبختانه این عملیات با تلاش نیروهای آتش نشانی باقرشهربا موفقیت به پایان رسید.
 
وی در پایان گفت: در حال حاضر مرکز آتش نشانی کهریزک  علاوه بر در اختیار داشتن خودروهای اطفاء حریق با در اختیار داشتن یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری یکی از مجهزترین ایستگاه های استان تهران محسوب می شود که با توجه به  همسایگی شهر کهریزک با شهرک های صنعتی و کارخانه های تولیدی و احتمال وقوع حوادث و آتش سوزی های بزرگ، این تجهیزات می تواند عامل اطمینانی برای افزایش ضریب امداد رسانی  آتش نشانی و افزایش امنیت شهر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار