گلریزان دماوند که با کمک ۱۰ میلیون ریالی آیت الله جوادی آملی آغاز شد، در نهایت بیش از یک میلیارد ریال جمع آوری شد.
کد خبر: ۴۳۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 12 June 2017
در جشن گلریزان حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان دماوند با کمک ۱۰ میلیون ریالی آیت الله جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید به خانواده های زندانیان دماوند آغاز شد.

مجتبی محمدی، رییس دادگستری شهرستان دماوند در این مراسم طی سخنانی گفت: کمک های مردمی در جشن گلریزان صرفا برای حمایت از خانواده های زندانیان هزینه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی نیز در این مراسم طی سخنانی در حمایت از خانواده های زندانیان، اظهار داشت: خانواده زندانیان نباید چوب اشتباه آنها را بخورند.

وی بر لزوم رسیدگی به امور مسکن، تحصیل و پوشاک خانواده زندانیان دماوندی تاکید کرد و گفت: کمک به افراد آسیب دیده می تواند موجب پیشگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی شود.

داوود صفری، رئیس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان دماوند نیز با بیان این که  ۸۰ خانواده و ۴۰ دانش آموز تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دماوند قرار دارد، گفت: نجمن حمایت از خانواده های زندانیان دماوند با پرداخت وجوه ماهانه، کمک های نقدی، خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی و تحصیلی به خانواده های زندانیان کمک می کند.

وی اضافه کرد: این انجمن در سال گذشته ۲۰۳ میلیون تومان درآمد داشته است.

حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند نیز گفت: مستحق ترین افراد جامعه خانواده زندانیان هستند.

وی از رهایی یک نفر از حکم قصاص با کمک های مردمی در دماوند خبر داد و افزود: دماوندی ها همواره در امور خیر پیشگام هستند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم جشن گلریزان، در نهایت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کمک های مردمی در حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان دماوند جمع آوری شد.

منبع: مهر
برچسب ها: گلریزان ، دماوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار