رییس پارک علم و فناوری ایلام از پرداخت 9 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای اجرای طرح های دانش بنیان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 10 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران طاهرپور روز شنبه در نشست تخصصی آموزش، پژوهش و نوآوری استان اظهار کرد: به منظور حمایت از نخبگان و پژوهشگرانی که طرح های دانش بنیان دارند و در راستای کیفی سازی این طرح ها برای تجاری سازی آنها تسهیلات ارزان قیمت به آنان پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: 28 شرکت در سامانه دانش بینان استان ثبت نام کرده اند که به دلیل سطح پایین بودن برخی طرح ها، 13 شرکت از آنها رد شده و مابقی پذیرفته شده اند.
 
رییس پارک علم و فناوری ایلام افزود: اکنون 11 محصول دانش بنیان مورد حمایت این پارک قرار گرفته و تولید شده اند.
 
طاهر پور گفت: با توجه به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی سعی شده که طرح ها و محصولات نهایی آنها با محوریت اقتصاد مقاومتی تولید شود.
 
وی اظهار کرد: در سالهای اخیر تلاش شده با برگزاری استارت آپ های مختلف در استان شرکت های دانش بنیان و تیم های بسیار خوبی تشکیل شود تا با جدیت در زمینه های مختلف پژوهش های علمی در پارک انجام گیرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد به منظور حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان و اجرایی شدن طرح های علمی در این پارک ساز و کاری تعریف شود تا با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید بتوان بیشتر از این شرکت ها حمایت کرد./م
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار