فرماندار شهرستان ایوان، مدیرکل و کارکنان حفاظت محیط زیست ایلام از وحید مرادی مأمور محیط زیست که در عملیات اطفاء حریق منطقه سرخ گیری بخش زرنه شهرستان ایوان دچار حادثه شده بود عیادت کردند.
کد خبر: ۴۳۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 06 June 2017
به  گزارش تابناک ایلام ؛ "اکبری" فرماندار ایوان ضمن قدردانی از زحمات این مأمور پرتلاش اظهار داشت: جنگل و منابع طبیعی نعمت های خدادادی هستند و متعلق به همه آحادمردم است ، همه باید در حفظ و نگهداری این میراث خدادادی بکوشیم.

وی درادامه به معضل پدیده گرد و غبار در استان اشاره کرد و بیان کرد: جنگلها ومراتع در کاهش و مبارزه با آلودگی هوا نقش اساسی دارند از اینرو می طلبد مردم بیشتر از این نعمات خدادادی حراست نمایند.

فرماندار ایوان یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و همچنین تراکم پوشش گیاهی در مناطق جنگلی و مرتعی استان، انتظار می رود گردشگران از آتش درست کردن در این مناطق خودداری کنند تا اینکه شاهد سوختن جنگل ها و مراتع که جزو سرمایه‌های طبیعی و ملی هستند، نباشیم و آنها را برای نسل های آینده به خوبی حفاظت نماییم.

همچنین مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام نیز در این دیدار با اشاره به وقوع آتش سوزی منطقه "سرخ گیری" افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در همان ساعات اولیه وقوع آتش سوزی، با همکاری سپاه،بسیج، منابع طبیعی، هلال احمر و نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند و اقدام به عملیات اطفاء حریق نمودند.

"سلیمان نژاد" با بیان این که نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در کوتاهترین زمان به مناطق آتش سوزی اعزام شدند، یادآور شد: وحید مرادی مأمور محیط زیست در حین عملیات اطفاء حریق بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی دچار مصدومیت گردید.

وی گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع، این محیط‌بان برای درمان‌های اولیه به مرکز درمانی بخش زرنه منتقل شد و برای تکمیل اقدامات پزشکی به  مرکز درمانی ایلام انتقال داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در پایان از زحمات فرماندار و مردم فهیم و دوستدار محیط زیست شهرستان ایوان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در مهار آتش سوزی منطقه سرخ گیری قدردانی کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار