مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید ثبت نام کتب درسی تا ۲۲ خرداد ماه خبر داد و چگونگی دریافت کتب درسی ویژه دانش آموزان جهشی را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 06 June 2017
لیدا نیک‌روش دربارهٔ چگونگی دریافت کتاب توسط دانش آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می‌روند گفت: دانش آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می‌روند و یا تغییر رشته می‌دهند، یا فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند، می‌توانند از تاریخ ۱۸ شهریور ماه سفارش کتاب‌های درسی را از منوی «سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» در سامانه ثبت کنند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.

وی افزود: همچنین، معلمان نیز می‌توانند سفارش کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود، ۱۵ شهریور ماه از منوی «سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: بر اساس زمان پیش بینی شده، مهلت ثبت نام برای کتب درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای تا ۱۵ خرداد بوده است که تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۶ تمدید شده است.

نیک روش گفت: سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه‌ای (پایه دهم و یازدهم) و کتاب‌های درسی تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (پایه‌های ۷ و ۸ و۹) از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌گیرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان سفارش گروهی یا انفرادی کتب درسی پایه اول ابتدایی نیز از ۱۵ تیر الی ۱۷ شهریور ماه است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار