در پی اجرای دستور مقام معظم رهبری در برخورد با ساخت و سازی های غیرمجاز ، 15 واحد تجاری در منطقه گلحصار واقع در بخشداری کهریزک با حضور مقامات قضایی و عوامل نیروی انتظامی بطور کامل تخریب شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 02 June 2015
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برخورد با عوامل سود جو و فرصت طلب که به امول عمومی دست اندازی می کنند و سرمایه های ملی که متعلق به نسل های آینده است را با سودجویی مال خود می کنند وظیفه دستگاههای متولی است و با اینگونه موارد به شدت برخورد می شود.

سعید بیان هدف اصلی از مباره با متخلفین را صیانت از قانون و همچنین تغییرغیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: این حرکت هشداری است به عوامل متخلف در سطح شهرستان که با قدرت و جدیت قانون در مقابل این دسته افراد می ایستد و انشاالله بازدارندگی لازم را بکار خواهد بست.

بیات گفت: فردی که در این اراضی کشاورزی مبادرت به ساخت بنای تجاری کرده است ، در سالهای گذشته در اثر کم کاری و سهل انگاری مسوولان وقت فرصت و مجال یافته تا به تخلفات خود ادامه دهد و از این رو دولت و نظام اسلامی با جدیت در برخورد با عوامل فرصت طلب و سوجو اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

معاون فرمانداری شهرستان ری بیان داشت: امروز 13 باب واحد تجاری و دو واحد سوله که طی چندماه گذشته توسط فرد متخلف به نام 'م میری' بنا شده با دستور مقام قضایی تخریب شد و بقیه موارد از این فرد متخلف شناسایی شده که در زمین های کشاورزی است که تغییر کاربری داده شده و در دستور کار قراردارد که به محض اینکه احکام قضایی صادره شود این موارد نیز با قوت به ثروت های عمومی برگشت داده خواهد شد.

بیات گفت: نظارت و بازرسی هر دستگاهی که در حوزه خود کوتاهی کرده باشد توسط نهادهای مربوطه بررسی می شود و امروز این اراده در کشور موجود است تا با عوامل متخلف برخورد شود از این رو همه دستگاههای اجرایی باید با یکدیگرهمکاری کنند تا ضمن برخورد با این گونه حرکات خلاف ، از تضعیف قانون بطور جدی گرفته شود.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری افزود: موارد ساخت و سازهای غیرمجاز طی سالهای اخیر متاسفانه زیاده شده و مهم این است که اراده در مجموعه کشور شکل گرفته و پس از فرمایش مقام معظم رهبری در برخورد با اینگونه موارد ، روح تازه ای در این اراده دمیده شد تا این کار و موارد دیگر را بتوان انجام داد.

وی در این خصوص از مقامات قضایی و مسوولان نیروهای انتظامی که در راستای اجرای احکام همکاری خوبی با فرمانداری شهرستان داشتند کمال تشکر را کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
چرا گذاشتند بسازه. لطفا با پلیس ساختمانی شهرداری باقر شهر. بخشدار اسبق کهریزک و ... برخورد سود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار