مسئول عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری ملارد از مهار آتش سوزی ساختمان چهار طبقه ملارد بدون مصدوم خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 06 May 2017
حامد غفاری، با بیان این که آتش سوزی گسترده ساختمان چهار طبقه در سر آسیاب خیابان اطلس غربی مابین دوازده متری بهاره و اطلس در شهرستان ملارد پیش از ظهر جمعه به آتش نشانی ملارد اطلاع داده شد، اضافه کرد: آتش نشانان به محض اطلاع از این آتش سوزی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و شروع به مهار حریق کردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل حریق مشاهده کردند طبقه منفی یک این ساختمان دچار حریق شده که به طبقه اول هم سرایت کرده بود، عوامل آتش نشانی به سرعت اقدام به اطفاء حریف کردند که به دلیل گستردگی حادثه، مهار آن حدود ۲ ساعت به طول انجامید اما از سرایت آتش به طبقات دیگر جلوگیری شد.

مسئول عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری ملارد اضافه کرد: بر اثر این حادثه طبقات دیگر ساختمان نیز دچار دود گرفتگی شد اما خوشبختانه به دلیل اطفاء سریع حریق و نیز خروج ساکنان ساختمان از محل حادثه، این آتش سوزی مصدومی نداشت.

وی با بیان این که خسارت مالی به واحدهای این ساختمان وارد شده است، گفت: علت حادثه در دست بررسس توسط کارشناسان است.

بر اساس مشاهدات عینی، پس از وقوع این حادثه جمعیت زیادی برای تماشای حریق در محل حادثه تجمع کردند، به گونه ای که آتش نشانان به دلیل ازدحام مردم تماشاچی بسیار سخت و با کندی به عملیات اطفاء حریق ادامه دادند.

بر اساس این گزارش بافت غیر استاندارد شهری نیز در کند شدن عملیات اطفاء تاثیر داشت.
منبع: مهر
برچسب ها: آتش سوزی ، ملارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار