مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: عوامل امداد رسانی هلال احمر در حال خدمات دهی به ۱۰۰ خانواده آسیب دیده از سیل حبله رود هستند.
کد خبر: ۴۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 06 May 2017
مهیار مقیمیان، با بیان این که حادثه سیل دهستان حبله رود از روستاهای بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته به عوامل هلال احمر اطلاع داده شد، افزود: امدادرسانی مناطق سیل زده و آسیب دیده روستاهای زرین دشت،انزها از توابع دهستان حبله رود به محض اطلاع از این اتفاق شروع شد و در قالب ۳ تیم عملیاتی و ۳ خودروی امدادی به مردم عزیز فیروزکوه خدمات رسانی آغاز شد.

وی گفت: در ابتدا یک نفر که در پی این سیلاب مورد آسیب واقع شده بود توسط عوامل امدادی تیم های هلال احمر استان تهران تحت درمان قرار گرفت.



مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات امداد رسانی به مردم سیل زده این مناطق تمام مدت شب گذشته و صبح امروز ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون به ۱۰۰ خانوار آسیب دیده در سیل حبله رود توسط تیم های ارسالی جمعیت هلال احمر خدمات رسانی مانند اسکان و دیگر خدمات انجام شده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تاکنون ۱۲۰۰ قرص نان، ۲۰۰ قوطی کنسرو و ۲۵۰ بطری آب معدنی بین سیل زده های زرین دشت و انزاها توزیع شده است.

مقیمیان با تاکید بر این که خدمات امداد رسانی به منطقه سیل زده زرین دشت،انزها و حبله رود ادامه دارد، گفت: تمام تجهیزات برای ارائه خدمات به این عزیزان فراهم شده و جای نگرانی نیست.

بر اساس این گزارش  سیلاب به خانه های مسکونی، پل ها، باغات، ابنیه، زمینهای کشاورزی و تاسیسات  روستاهای سرانزاها و زرین دشت این شهرستان خسارت وارد کرد .
منبع: مهر
برچسب ها: سیل ، فیروزکوه ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار