دبیرهمایش علمی نماز در آموزه های رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش تا پایان خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 31 May 2015

 به گزارش تابناک از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه این استان در  طی 3 سال گذشته میزبان همایش سبک زندگی رضوی بوده است،گفت: با مشورت بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به این نتیجه رسیدیم که در دوره سیزدهم جشنواره امام رذضا(ع) میزبانی همایش نماز در آموزه های رضوی را برعهده گیریم.

 مقدم از تشکیل شورای سیاست گذاری،هیئت علمی، اتاق فکر و ستاداجرایی همایش خبر داد و گفت:  در راستای تخصصی شدن بیشتر فعالیت کمیته ها، از محضر اساتید حوزه و دانشگاه و افرادی که در راستای ترویج اقامه نمازاقداماتی را انجام داده، استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه جلسات اتاق فکر همایش به صورت منظم تشکیل می شود، اظهار کرد: این اتاق فکر از حضور دبیر تخصصی که عضو هئیت علمی دانشگاه است، بهره می برد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال برای نخستین با این همایش در زنجان  برگزای می شود بدنبال خلاقیت و نوآوری هستیم و از تجربه هایی که امسال در همایش کسب می شود در سالهای آینده بهره خواهیم برد.

مقدم اضافه کرد: آرزوی همه دست اندرکاران همایش نماز در آموزه های رضوی این است که قدم هایی هرچند کوچک اما موثر در این زمینه برداریم.

دبیر همایش علمی نماز در آموزه های رضوی از استقبال محققان از این رویداد فرهنگی معنوی خبر داد و افزود: علاقه مندان تا پایان خردادماه ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه همایش علمی نماز در آموزه های رضوی 28 مردادماه  با حضور مسئولان برجسته کشوری در زنجان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار