فرمانداری انتظامی شهرستان بهارستان گفت: ۹۰ معتاد ولگرد و پرخطر بهارستان طی یک هفته جمع آوری شدند.
کد خبر: ۴۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 30 April 2017
 سرهنگ واحد نورمحمدی صبح یکشنبه در جمع  خبرنگاران گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان تابلو و پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: طی اجرای این طرح در هفته گذشته تعداد ۹۰ نفر از معتادان تابلو و خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

وی به معضلات اجتماعی حاصل از حضور معتادان متجاهر در سطح جامعه اشاره و اضافه کرد: بسیاری از تخلفات خرد در جامعه توسط معتادان متجاهر اتفاق می افتد که با جمع آوری آن ها ضریب امنیت شهروندان افزایش خواهد یافت.

بالاترین مقام انتظامی شهرستان بهارستان گفت: این طرح تا آخر خرداد ۹۶ در شهرستان بهارستان ادامه خواهد داشت و در هر مرحله تعدادی از این معتادان متجاهر از سطح شهرستان جمع آوری خواهد شد.

نورمحمدی در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار