شهردار پاکدشت از در نظر گرفتن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض شهرک « یبر» پاکدشت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 29 April 2017
 داریوش پازوکی صبح امروز در جمع خبرنگاران از انجام توافقاتی با مالکان پروژه تعریض شهرک « یبر» پاکدشت خبر داد و گفت: به زودی پروژه تعریض خیابان خیام در شهرک « یبر» با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در مسیر تعریض این خیابان ۱۰ ملک قرار دارد که ۶ واحد ساخته شده و ۴ واحد هنوز مورد ساخت و ساز قرار نگرفته است، خیابان خیام یکی از خیابان های پر تردد و مهم پاکدشت است که تعریض آن از مطالبات دیرین مردم این شهر بوده است و امیدواریم با تعریض این خیابان رضایت مردم عزیز را جلب کنیم.

شهردار پاکدشت با بیان این که در این طرح تعریض ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی خیابان خیام تملیک شده و با توافق با مالکان آن ها تخریب خواهد شد، گفت: آزاد سازی و تعریض معابر یکی از اهداف جدی شهرداری پیشوا است که با جدیت در حال انجام آن هستیم.

وی سپس به افتتاح ساختمان های شورای اسلامی شهر، ستاد مدیریت بحران، معاونت فرهنگی اجتماعی، ساختمان اداری آتش نشانی و سازمان نوسازی، معاونت حمل و نقل شهرداری پاکدشت در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در جهت ایجاد زیر ساخت های اداری مدیریت شهری و ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز صورت گرفته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار