معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران گفت: شهروندان شمال تهران با دو کیلومتر پیاده روی خانوادگی در بوستان بزرگ یاس زندگی سالم و با نشاط را تجربه کردند.
کد خبر: ۴۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 21 April 2017
سعید کارگران صبح امروز در حاشیه پیاده روی بزرگ سلامت که در بوستان بزرگ یاس در شمال شهر تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پیاده روی همزمان با اولین روز هفته سلامت و با شعار « زندگی سالم و با نشاط»  به میزبانی منطقه یک و با همکاری مناطق  پهنه شمال تهران شامل مناطق  ۱،۲،۳و ۵  از ساعت ۸ در بوستان بزرگ یاس اجرا شد.

وی افزود: سلامتی و نشاط روح در افراد می تواند به نشاط شهر منجر شود و شهر با نشاط همواره پویا و زیبا خواهد بود و لذا برنامه های فراوان در هفته سلامت برای شهروندان منطقه یک در نظر گرفتیم که اجرا خواهند شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد و مدیران سلامت مناطق  و نماینده اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد شهروندان پس از طی حدود دو کیلومتر از بوستان یاس، در جایگاه مستقر شدند وبرنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی برای آنها برگزار شد.

کارگران اضافه کرد : این پیاده روی علاوه بر ارتقاء سلامت شهروندان، مشارکت اجتماعی آنها را نیز افزایش داد و اعضاء خانواده در این طرح توانستند در کنار هم  یک روز سالم و پر نشاط را تجربه کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران خاطر نشان ساخت: در حاشیه این مراسم، با همکاری مسئولین خانه های سلامت و ورزش منطقه یک، ایستگاه غربالگری قند خون ، مشاوره سلامت روان، تغذیه و ایستگاه تفریحات سالم  برپا و خدمات لازم به  شهروندان ارائه شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار