امام جمعه تاکستان در دیدار با رئیس کمیسیون تلفیق مجلس:
امام جمعه شهر تاکستان گفت: با مدیریت مناسب نباید اجازه داد تا جمنا وارد حاشیه شود چراکه باید با عملکرد درست مردم را جذب خود کنند، همانند سیدالشهدا که از مسیر مدینه تا کربلا تبلیغ را متوقف نکردند.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شهر تاکستان در این دیدار اظهار داشت: ایده شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بشارتی بزرگ بود که این جبهه با وحدت بی‌نظیری شکل گرفت و باید این روند را ادامه داده و اصل را بر خدمت به مردم بگذارند.

آیت‌الله علی اسلامی افزود: با مدیریت مناسب نباید اجازه داد تا جمنا وارد حاشیه شود چراکه باید با عملکرد درست مردم را جذب خود کنند، همانند سیدالشهدا که از مسیر مدینه تا کربلا تبلیغ را متوقف نکرده و در مسیر زهیر را جذب خود کردند و امروز در این مسیر باید شخصی معرفی شود که خصوصیات یک فرد اصلح را داشته باشد تا مردم به او اعتماد کنند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار بیان کرد: برای رسیدن به هدف مسیر دشواری پیش رو داریم و هدف این است که بتوانیم در انتخابات، 51 درصد کل آرا را کسب کنیم و در این مسیر نباید افراد مورد نظر به اجبار به مردم تحمیل شوند و مردم باید از صمیم قلب پذیرای فرد مورد نظر باشند.

گفتنی است، حاجی‌بابایی پس از این دیدار به مسجد حجتی رفت و با مردم دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به شهدا و رشادت‌های ان‌ها در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا هرچه داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و جان خود را در راه سیدالشهدا فدا کردند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی برای احیا تفکر اسلام ناب، فراهم کردن عدالت اجتماعی و بالا بردن منزلت انسان به وقوع پیوست و مسؤولان باید قدر این مردم که از خود گذشتگی بسیاری دارند، بدانند چراکه مردم روح حاکم بر کشور هستند و در هیچ برهه از زمان به کشور پشت نکرده و در مقابل مشکلات ایستادگی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار