فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی با استفاده از فضای مجازی و انتشار یک آگهی در سایت دیوار در مورد تورهای لحظه آخری از متقاضیانی وجوهی دریافت و اقدام به کلاهبرداری کرده بود که دستگیر شد.
کد خبر: ۳۹۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 12 March 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در نشست خبری به تشریح اجرای طرح ترافیک نوروزی پرداخت و  اظهار داشت: برای تسهیل عبورومرور مسافران طرح ترافیکی ویژه نوروز در استان فارس از 25 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 15فرودین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمهیداتی برای کاهش مشکلات ناشی از ترافیک خودرویی در روزهای ابتدایی تعطیلات و نوروز 96  در ورودی‌های سطح شهر پیش‌بینی شده است گفت: بیش از 15 هزار نیرو در طرح ترافیک نوروزی در فارس فعالیت دارند که 11 هزار نفر از این نیروها، پلیس هستند.

گودرزی از کشف یک فقره کلاهبرداری اینترنتی از طربق سایت دیوار خبر داد و گفت: به‌دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع کلاهبرداری در موضوع تورهای مسافرتی ارزان قیمت، متهم در استان هرمزگان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این پرونده بیان کرد: فردی با استفاده از فضای مجازی و انتشار یک آگهی در سایت دیوار در مورد تورهای لحظه آخری از متقاضیانی وجوهی دریافت و اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

سردار گودرزی با یادآوری اینکه متهم در این پرونده از 80 نفر کلاهبرداری انجام داده است، گفت: متهم تاکنون به 40 مورد اقرار کرده و از افراد بین 400 هزار تا 20 میلیون تومان بابت ارائه خدمات تور گردشگری دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس به شهروندان تاکید کرد:در این ایام خرید بلیط و تورهای گردشگری را تنها از مبادی رسمی و از شرکت‌ها و موسسات دارای مجوز، دنبال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار