مدیر عامل سازمان میادین مطرح کرد:
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پاسخگویی به بیش از هزار و 200 پیام در سامانه مردمی 137، در پاسخگویی به شهروندان پیشگام بوده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 09 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: در راستای ادامه نهضت پاسخگویی به شهروندان، در سال جاری بیش از هزار و 200 پیام مرتبط با فعالیت‌های این سازمان در سامانه 137 ثبت شده که تمامی آن‌ها پس از پیگیری، به نتیجه مطلوب و مدنظر شهروندان رسیده‌اند.
محبی در ادامه افزود: از این تعداد 475 پیام مربوط به پل‌های عابر پیاده مکانیزه و غیرمکانیزه تحت نظارت سازمان،  200 پیام مرتبط با فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما، 180 پیام مربوط به تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف و 30 پیام در رابطه با احداث پل و آسانسور بوده است.
وی با اشاره به 50 پیشنهاد ثبت شده در این سامانه خاطر نشان کرد: همکاری مردم و برقراری ارتباط موثر و کارآمد با سازمان منجر به ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار