سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه ۱۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تهران در روز ۲۲ بهمن در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، گفت: آتش‌نشانان با خودروهای سبک و سنگین سازمانی از ساعت ۴ صبح ۲۲ بهمن در مسیرهای درنظر گرفته شده حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 07 February 2017
سید جلال ملکی درباره تمهیدات پیش‌بینی شده سازمان آتش‌نشانی تهران در روز 22 بهمن اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی میلیونی شهروندان تهرانی در روز 22 بهمن، سازمان آتش‌نشانی تهران تمامی تلاش و توان خود را برای تأمین ایمنی مراسم 22 بهمن به کار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر اینکه 123 ایستگاه آتش‌نشانی تهران مانند همیشه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، در 162 نقطه در طول مسیرهای مختلف منتهی به میدان آزادی آتش‌نشانان همراه با 86 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 76 دستگاه موتورسیکلت سازمانی از ساعت چهار صبح 22 بهمن در مسیرهای درنظر گرفته شده تا پایان مراسم حضور خواهند داشت.
 
ملکی با بیان اینکه تمامی مدیران ارشد عملیات آتش‌نشانی با خودرو به صورت سیار در مسیر مشغول گشت‌زنی خواهند بود، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از آتش‌نشانانی که در شیفت کاری نیستند به صورت خود جوش در این مراسم حضور خواهند داشت و با آرمانهای نظام تجدید بیعت خواهند کرد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: به هموطنان توصیه می‌کنیم مانند همیشه با نیروهای امدادی و آتش‌نشانان همکاری داشته باشند، در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند، از محل حادثه فاصله بگیرند و مراتب را سریعاً به سامانه 125 یا آتش‌نشانان مستقر در مسیر اطلاع دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار