فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: محور فیروزکوه - تهران(دماوند) که از شب گذشته به دلیل برف و کولاک شدید مسدود شده بود، حوالی ساعت 10 صبح امروز(جمعه) برای تردد خودروها بازگشایی شد.
کد خبر: ۳۷۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 03 February 2017
نورالله طاهری افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برف و کولاک در منطقه، عصر روز گذشته(پنجشنبه) جلسه ستاد بحران در شهرستان تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شد.
وی با اشاره به اینکه از ساعت هفت عصر پنجشنبه شدت بارش برف و کولاک در گردنه گدوک افزایش یافت، اظهار کرد: شدت کولاک به حدی بود که عمق دید خودرو به کمتر از یک متر رسید و همین عامل مانع از حرکت خودروها و در نتیجه مسدود شدن محور فیروزکوه به سمت تهران شد.
فرماندار فیروزکوه افزود: در این مدت به بیش از چهار هزار نفر از مسافران در راه مانده محور فیروزکوه - سوادکوه در 18 مسجد، مدرسه و حسینیه های شهرستان فیروزکوه اسکان داده شدند.
وی افزود: در طول این مدت به رستوران ها، نانوایی ها و مغازه های شهرستان فیروزکوه در محدوده محور نیز اعلام شد تا برای تامین نیاز مسافران در طول شب فعالیت کنند.
طاهری گفت: در این مدت برای یک هزار و 500 نفر شام و صبحانه، یک هزار و 500 تخته پتو، 380 لیتر بنزین برای خودروها در راه مانده و دیگر مصارف مورد نیاز برای مسافران تهیه و تحویل داده شد.
با توجه به بارش شدید برف و کولاک از عصر دیروز(پنجشنبه) در دماوند و همچنین سقوط بهمن، جاده هراز در استان مازندران و فیروزکوه در محدوده رودهن - مبارک آباد تا امامزاده هاشم(ع) در استان تهران مسدود شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار