مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت :در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‎ها و بنا به راًی صادره، حکم قلع و قمع 21 ساختمان احداث شده غیر مجاز در اراضی زراعی شهرستان سپیدان اجرا شد.
کد خبر: ۳۶۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 24 January 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون: محمد بوستانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت برای تامین امنیت غذایی و ایجاد پایداری در تولید ،اشتعال زایی مولد و توسعه پایداری کشاورزی با قاطعیت جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان در دستور کار این مدیریت قرار داشته و باهماهنگی دستگاه های ذیربط با شدت و قوت هرچه تمام تر ادامه خواهد داشت .

 بوستانی با اذعان به اینکه با اجرای صحیح و دقیق ماده 8 قانون منع فروش و واگذاری زمین های فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن، سایر ادارات خدمات رسان بایستی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز با این مدیریت همکاری نمایند خاطر نشان ساخت: با همکاری کلیه دستگاه های ذیربط، سودجویان و فرصت طلبان فرصت تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی را نخواهند داشت.

وی بیشترین تخلفات را از ناحیه قطعه بندی و دیوارکشی برای تفکیک زمین های کشاورزی دانست و تصریح کرد: اگر در هنگام اقدامات اولیه از سوی متخلفین برای خارج کردن زمین های کشاورزی برخورد قانونی بعمل آید دیگر شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز و حیف و میل شدن سرمایه های بیت المال در زمین های کشاورزی نخواهیم بود.

او به کشاورزان و باغداران متقاضی تغییر کاربری زمین های کشاورزی توصیه نمود پس از اخذ مجوزهای قانونی نسبت به دیوارکشی مجاز اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: مالکین زمین های کشاورزی قبل از اقدام به تغییر کاربری نسبت به دریافت مشاوره به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که اجرای قلع و قمع تغییرکاربریهای غیر مجاز شامل استخر ، دیوارکشی، سکو ، آلاچیق و ساختمان بوده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
الان که تخریب کردید . تبدیل به کشاورزی شد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار