رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: دین ذاتاً مخالف ندارد زیرا با فطرت انسان‌ها همخوانی دارد.
کد خبر: ۳۴۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 11 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایکنا:احمد همتی بوشهری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، ۲۱ آذرماه در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه حماسه حجاب و عفاف با تأکید بر اینکه تدبر در قرآن ضرورت دارد، گفت: تا فردی به روخوانی قرآن كریم تسلط نداشته باشد تدبر در آیات محقق نمی‌شود.
 
وی با بیان اینکه کلید فهم تمامی معارف دینی قرآن است، افزود: باید از معارف دینی در عمل بهره‌برداری شود تا در جامعه نتایج مثبت داشته باشد.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به اینکه دین ذاتاً مخالف ندارد زیرا با فطرت انسان‌ها همخوانی دارد، افزود: برخی مدعیان دین‌داری با اعمال و رفتار نادرست و برخورد غلط سبب دور شدن جوانان از دین می‌شوند.
 
همتی بوشهری با بیان اینکه تنها مشکل جامعه ما این است که معارف دینی در زندگی و جامعه ما نهادینه نشده است، گفت: نهج‌البلاغه باید در جامعه به ویژه در جامعه دانشگاهی ما مورد توجه قرار گیرد.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با تأکید بر اینکه دین و معارف دینی باید در زندگی ما جاری و ساری باشد، بیان کرد: به دلیل کمرنگ شدن ابعاد مختلف دینی و فرهنگی در جامعه مشکلات بسیاری ایجاد شده و تغییر سبک زندگی را به دنبال داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار