جلسه ای به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس و با حضورمدیریت شبکه بهداشت و درمان و مدیر داخلی بیمارستان 12 بهمن شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 06 December 2016
در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان قدس برگزار شد ، فرماندار قدس شرح کاملی از وضعیت بهداشت  و درمان شهرستان و بیمارستان یاد شده را دریافت کرد.
دکتر میر شریفی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در گزارشی بهداشت شهرستان را مطلوب اعلام کرد و عمده مشکلات  را وابستگی اورژانس شهرستان قدس به تهران و کمبود پایگاه اورژانس و فاصله زمانی طولانی اعزام آن و نیز کمبود امکانات و ظرفیت خدمات رسانی بیمارستان 12 بهمن عنوان نمود.
در ادامه جلسه حاجیان مدیر داخلی بیمارستان 12 بهمن ، کم بودن  فضای بیمارستان را یکی از مشکلات مهم آن  توصیف که با مراجعه روزانه  2هزار نفر و عدم صدور مجوزهای لازم جهت گسترش فضای کافی دیگر مشکل این بیمارستان عنوان کرد.
فرماندار قدس تصریح کرد رفع مشکلات زیر ساخت بهداشتی و درمانی و افزایش کیفیت ارائه خدمات توسط واحدهای درمانی مجدانه در شهرستان قدس پیگیری خواهد شد تا شهروندان محترم این شهرستان بتوانند خدمات بیشتری دریافت دارند.
محمدی افزود هر جایی که وظیفه ای بر عهده دولت باشد باید پیگیری شود و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پیگیر این موضوعات هستم.
در پایان در خصوص چگونگی ارائه خدمات درمانی در بیمارستان 12 بهمن پیشنهاداتی مبنی بر استقرار واحد پذیرش بیماران سرپایی در مکان خارج از بیمارستان مطرح گردید که پس از پیگیری های لازم خدمت شهروندان اعلام می گردد.
در این جلسه فرماندار شهرستان با توجه به کثرت جمعیت شهرستان و حق مردم در به خدمت گیری مناسب از سوی مسئولین ذیربط تشکر و خواستار ارائه پیشنهادات و طرحهای لازم در جهت افزایش کیفیت خدمات و گسترش فضای لازم به جهت تکریم مردم و مراجعین از مسولین شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار