جلسه تجلیل از معلولان موسسه رعد شرق همزمان با هفته معلولان، با حضور دکترفرهودحمیدی فراهانی شهردار منطقه14 ، معاون اموراجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران شهرداری منطقه 14 در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 05 December 2016
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 14 تهران، در اين جلسه كه با حضور 24نفر از معلولان موسسه رعد شرق برگزار شد، شهردار منطقه 14 ضمن استماع مشكلات آنان و با تبريك روزجهاني معلول گفت: با توجه به افتخارآفريني معلولان در چندسال گذشته ، برهمگان ثابت گشته است كه معلوليت مانعي براي كسب افتخار ايجاد نمي‌كند.
 
فرهود حميدي فراهاني ، با بيان اين موضوع كه دكترقاليباف، شهردار محترم تهران توجه و نگاه وي‍ژه‌اي به بحث معلولان دارد، عنوان كرد: در اين سال‌ها تلاش شهرداري تهران همواره بر اين مساله بوده تا شرايط زندگي در تهران براي معلولان مناسب شود. اگرچه هنوزبا شرايط آرماني و مطلوب فاصله بسيار است اما در راستاي بهبود شرايط براي زندگي معلولان از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم بود.

وي با اشاره به لزوم همكاري همه‌جانبه بين سازمان‌ها و نهادهاي مختلف در بحث ارتقا كيفيت زندگي معلولان گفت: بحث سيستم مديريت يك پارچه شهري از موضوعاتي است كه اگر اتفاق بيافتد روند خدمت رساني به معلولان شكل مفيدتر و كاربردي ‌تري به خود مي‌گيرد.

شهردارمنطقه 14 با اظهار اميدواري از تسريع روند رسيدگي به مشكلات معلولان اين منطقه گفت: انتظار دارم كه حداكثر ظرف مدت زمان يك ماه آينده بخش اعظمي از مشكلات اين عزيزان که در این جلسه مطرح شد توسط نيروهاي شهرداري منطقه برطرف شود.

در ادامه اين جلسه، «محمدحسن ذيبخش» معاون امور اجتماعي وفرهنگي شهرداري منطقه 14 نيز گفت: حمايت از افراد آسيب ‌پذير به وي‍ژه معلولان جزء شرح وظايف معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري است كه اميدواريم با همكاري معاونت‌ها،شهرداران نواحی و سازمان‌هاي ديگر به خوبي انجام و به اين عزيزان خدمت رساني شود.

 ذيبخش در پايان با تاكيد بر توانمندي‌هاي معلولان در عرصه‌هاي مختلف عنوان كرد: بايد از تمامي ظرفيت‌هاي منطقه14 در خصوص كمك‌رساني به معلولان اين منطقه استفاده شود.

همچنين «محمدكاظمي»، مديرعامل موسسه رعد شرق نيز ضمن ارائه مشروحي از فعاليت هاي معلولان اين مركز، از دكترحميدي فراهاني، شهردار منطقه 14 به علت حمايت‌هاي همه ‌جانبه و نگاه وي‍ژه به بحث معلولان تشكر و از طرف مددجويان اين مركز لوح سپاسی  به شهردار منطقه 14 تقديم شد.

در پایان نیز شهردار منطقه 14 تهران با اهدا شاخه گل از معلولان حاضر در جلسه تقدیر کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار