ضرب و شتم کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی شیراز توسط کادر فنی نساجی مازندران
پس از قبول گل سوم به نفع فجر سپاسی,سرمربی نساجی مازندران با بهم ریختن جو ورزشگاه,و ضرب و شتم با بچه های تدارکات تیم فجر اعتراض خود را ابلاغ کرد
کد خبر: ۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶ 08 February 2015
بعد از ظهر شنبه در حالیکه نتیجه بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران دو بر یک به نفع تیم فجر بود هجوم بازیکنان تیم فجر بر روی دروازه نساجی مازندران باعث شد که داور بازی توپی را که به روی دروازه نساجی شلیک شده بود را گل اعلام کند که این رای داور با اعتراض همه جانبه بازیکنان تیم نساجی مازندران و کادر فنی این تیم روبه رو شد.

اعتراضات درون زمین پس از دقایقی به اتمام رسید اما نوع رفتار و اعتراضات نادر دست نشان سر مربی تیم نساجی پایان نداشت و حرکت های این مربی باعث شد که جو ورزشگاه حافظیه نیز ملتهب شود به گونه ای که تماشاگران حاضر در پشت نیمکت تیم فجر به نوع رفتار این مربی اعتراض کردند.

برخورد نامناسب سرمربی تیم نساجی مازندران باعث شد نیمکت تیم فجر نیز اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کند که در این زمان کمک مربی تیم نساجی نیز با تدارکات تیم فجر درگیر شد.

این درگیری ها به جایی کشید که مدیر عامل تیم فجر نیز از جایگاه به درون زمین وارد شود تا پایانی باشد برای درگیری های کادر فنی تیم نساجی مازندران که اگر ادامه پیدا می کرد به سکوهای تماشاگران نیز می رسید.

جو متشنج بازی پس از حدود شش دقیقه با اخراج دو نفر ازنیمکت هر دو تیم توسط داور و ناظر بازی مدیریت شد و بازیکنان نیز به زمین بازگشتند که دقایقی پس از شروع مجدد بازی گل چهارم تیم فجر سپاسی شیراز نیز به ثمر نشست.

اما حرکت های سرمربی تیم نساجی مازندران به بازی خلاصه نشد بلکه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم نیز نادر دست نشان در مقابل سئوالات اولیه خبرنگاران به گونه ای رفتار کرد تا بتواند جو سالن کنفرانس را بر هم بزند و در پاسخ به خبرنگاران سئوالات را تکرار می کرد.

سرمربی تیم نساجی مازندران در زمانیکه متوجه شد که ادامه این روش نمی تواند جوابی مناسب برای خبرنگاران باشد با بیان اینکه شیراز شهر فرهنگ و تمدن است، گفت: جای تاسف است که مربی تیم فجر به من فحاشی کرد و مدیر عامل باشگاه نیز به کادر فنی توهین می کند.

وی ادامه داد: بازی به نفع تیم فجر بود بنا بر این به چه دلیل کادر فنی تیم فجر به ما توهین کردند.

این سخنان سرمربی تیم نساجی مازندران که با اعتراض خبرنگاران همراه شد باعث شد که نادر دست نشان خبرنگاران را به دروغگویی متهم کند.

دست نشان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، که به چه دلیل اعتراضات خود را به نیمکت تیم فجر بردید تاکید کرد: شما دروغ می گوید من هیچ اعتراضی به تیم فجر و سرمربی آنها نکردم بلکه انها بودند که پس از زدن گل سوم به ما توهین کردند.

اما سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران، گفت: اگر پرونده انضباطی افراد را بررسی کنیم عملکرد آنها مشخص می شود.

علی کلانتری تاکید کرد: تیم من با قدرت بازی کرد و نتیجه قابل قبول هم گرفت اما جای تاسف دارد که کادر فنی تیم نساجی مازندران اینگونه رفتارها را نشان داد.

وی تصریح کرد: اینگونه رفتارها دیگر جایی در فوتبال ندارد و بهتر است که مربیان از اینگونه برخوردها دست بردارند زیرا امتیازی به آنها داده نمی شود.

بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران با نتیجه چهار بر یک به نفع تیم فجر به پایان رسید.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار