فرماندار رباط کریم از آغاز عملیات عمرانی تعریض جاده وهن آباد خبرداد و گفت : عملیات نقشه برداری و گچ ریزی پروژه تعریض جاده وهن آباد آغاز شد
کد خبر: ۳۳۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 02 December 2016
سعید بیات افزود: با توجه به ضرورت  افزایش ایمنی راهها و جاده های شهرستان و تسریع درعملیات تعریض جاده وهن آباد, فرمانداری رباط کریم اقدامات لازم در این خصوص را انجام داده و با برگزاری جلسات متعدد با مسولان استانی و اخذ توافقات لازم این عملیات آغاز گردید.
وی اذعان داشت: البته به نتیجه رسیدن این امر نیازمند همکاری مالکین اراضی مورد نظر در طول مسیر حدود 2 کیلومتری وهن آباد می باشد.
بیات اظهارداشت: با حضور میدانی بخشداری و دهیاری بخش عمده ای از ملیات نقشه برداری اداره راه انجام گردید و تفکیک زمین های مجاور در حضور مالکین انجام پذیرفت.
وی با اشاره به ضرورت تامین اعتبارات لازم برای رفع مشکل معارضین این پروژه خاطر نشان کرد: رفع مشکل مالکین معارض این پروژه از وظایف  راه و شهرسازی می باشد اما با توجه به کمبود منابع مالی, فرمانداری رباط کریم حل این مسئله را پذیرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
ما یه سرویس چوب از یه تولیدی تو وهن آباد به اسم مدرن یا روژان مدرن خریدیم به غلط کردن افتادیم. بعد از 2-3 هفته تاخیر تو تحویل با کلی تهدید تیکه تیکه تحویل دادن اونم چندتا تیکشو یه مدل دیگه دادن، حالا درگیر تعویضشونیم و هی میپیچونند. الان 2 هفته از عروسیمون گذشته هنوز خونمون رو درست نچیدیم و هیچکس حتی پدر مادرمون نیومده. این آدما نون بقیه همشهریاشون رو هم آجر میکنند. از تهران هم تقریبا 50 کیلومتر راهه نمیشه زود زود رفت سراغشون.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار