تابناک تهران - قرار بود که از امروز با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران اردوگاه فشافویه شروع به فعالیت کند اما داستان کمی تغییر کرد و ما پیگیر ماجرا شدیم تا دلایل تعویق در اجرای این طرح را جویا شویم....
کد خبر: ۳۳۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 21 November 2016
امروز اول آذرماه بود و ما چشم به راه اجرای عملیات جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران بودیم....  اما خبری به گوشمان نرسید... جمع آوری معتادانی که دلواپسان زیادی دارند اما دست سرنوشت آنها را به دست خیابان های شهر سپرده و عاقبتشان به کارتن خوابی رسیده، و حالا قرار است بازی روزگار آنها را به اردوگاه فشافویه برساند...
 
اردوگاهی که در سال 79 با پول ستاد مبارزه با مواد مخدر، سوله‌های اردوگاه‌ها راه‌ اندازی شد، و بعد با وجود تأکید آیت‌الله آملی‌لاریجانی، آبان ماه بود که محمدرضا آذرنیا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، از واگذاری بخشی از فضای اردوگاه فشافویه به استانداری تهران برای نگهداری معتادان متجاهر خبر داد.
 اردوگاه فشافویه تا پایان آذر ماه پناهگاه معتادان متجاهر می شود
و قرار بود که از امروز با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر این اردوگاه شروع به فعالیت کند اما داستان کمی تغییر کرد و ما پیگیر ماجرا شدیم تا دلایل تعویق در اجرای این طرح را جویا شویم...
 
محمدرضا آذرنیا، دبیر شورای عالی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، درباره عدم اجرای این طرح گفت: " قرار بود اردوگاه فشافویه از اول آذر ماه آمادگی پذیرش معتادان متجاهر را داشته باشد، و در صورت اتمگام کارهای این اردوگاه ما پروسه جمع آوری این معتادان را آغاز می کردیم. این تأخیر در اجرای طرح به این دلیل بود."
 
وی در مورد زمان تجهیز این اردوگاه ادامه داد: "کار تجهیز اردوگاه در حال انجام است، امیدواریم تا پایان هفته این تجهیزات کامل شوند."
آذرنیا با اشاره به روند تجهیز فشافویه افزود: "تجهیزاتی از قبیل سیستم گرمایش، تأمین آذوقه کافی برای 2000 نفر، کادر پرسنلی مناسب و مورد اطمینان و..... از جمله مواردی است که در حال پیگیری و انجام است."
 
دبیر شورای عالی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران  در ادامه اظهار کرد: "درخواست اعتبار نهایی برای تکمیل این پروژه انجام و با موافقت رو به رو شده؛ و با وجود این اعتبارات مراحل تکمیل به سرعت صورت خواهد گرفت."
 
وی در پایان درباره اتمام این پروژه گفت: "با پیگیری های لازم و شبانه روزی مسئولین این اردوگاه امیدورایم تا پایان هفته کار تجهیز آن به اتمام رسیده و تا پایان آذرماه عملیات جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران انجام شده و پذیرش ها صورت گیرد."
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار