به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ، در جلسه ستاد مسکن مهر شهرستان ملارد که به ریاست خطیبی فرماندار شهرستان ملارد و باحضور جنتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان ملارد برگزار شد ، در خصوص تسریع در روند تکمیل زیرساخت ها و واگذاری اشعابات بحث و تصمیم گیری شد .
کد خبر: ۳۳۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 19 November 2016
خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این باره گفت مشکلات موجود در مسکن مهر علیرغم کمبودهای اعتباری امروزه بعنوان یک دغدغه برای دولت تبدیل شده و مردم از ما میخواهند که مسائل و مشکلات آنها را حل و فصل نمائیم . وی برگزاری منظم جلسات این ستاد را خواستار و از برگزاری جلسات هفتگی و تخصصی با موضوع مسکن مهر در بخشداری صفادشت خبر داد و گفت مهم ترین موضوع انجام حفاری هاست که ازاین پس در کمیته حفاری بخش صفادشت مطرح و ضمن ساماندهی با هماهنگی انجام خواهد شد . وی نبود مدیریت واحد را از دیگر عوامل بروز ناهماهنگی و تصمیم گیری های خودسرانه در حفاری ، زیرسازی و واگذاری انشعابات دانست . مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران هم در سخنانی گزارش از اقدامات و برنامه های این شرکت برای ساخت تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب در مسکن مهر ارائه داد و گفت این اقدامات آغاز شده و با تامین اعتبارات لازم سرعت خواهد گرفت . وی شهرستان ملارد را یکی از شهرستان های پیشرو در بحث فاضلاب برشمرد و گفت با تکمیل تصفیه خانه و خط انتقال شهر ملارد و همچنین توافق واگذاری احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری شهر صفادشت به شهرداری آن شهر ، گام های موثری در این باره برخواهیم داشت . در ادامه این جلسه مصوبات جلسه قبل قرائت و توضیحات هر دستگاه نسبت به پیگیری و انجام  این مصوبات ارائه شد .  آخرین وضعیت رفع معارض در مسیرهای دسترسی به مسکن مهر صفادشت ، اصلاح ، مرمت و زیرسازی معابر ، اجرای شبکه در مسیرهای فرعی ، واگذاری زمین برای احداث مراکز بهداشتی و انتظامی و غیره و همچنین ضرورت انتقال پساب موجود و تاکید بر ساخت تصفیه خانه اضطراری از دیگر مواردی بود که در این جلسه به انها پرداخته شد .
گفتنی است در حال حاضر حدود سه هزار و پانصد خانوار در مسکن مهر شهرستان ملارد ساکن هستند که متاسفانه به علت سوء مدیریت در گذشته ، عدم جانمائی درست و ناهماهنگی در اجرا ، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار