سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت، از اعلام گزارش تخلف زیست محیطی یک کارگاه تولید ذغال به مراجع قضایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 16 November 2016
 عزیز میکائیلی حمزه قاسم، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت با اعلام این خبر گفت: در پی رسیدگی به یک مورد شکوائیه مردمی در خصوص آلودگی کارگاه تولید ذغال طی هفته جاری، مامورین یگان حفاظت این اداره ضمن بررسی موضوع نسبت به تهیه گزارش و وضعیت کارگاه مذکور اقدام نمودند.
وی افزود: این اداره در راستای رسالت سازمانی خود مبنی بر جلوگیری از ادامه فعالیت کارگاه های غیرمجاز و آلاینده، اخطاریه ی زیست محیطی مبنی بر توقف فعالیت و جمع آوری کارگاه برای واحد مذکورصادر و ابلاغ نمود.
میکائیلی حمزه قاسم  در ادامه اظهار داشت: علیرغم پیگیریهای این اداره و اعطای مهلت مناسب، فعالیت غیر مجاز، غیر اصولی و آلاینده واحد همچنان ادامه داشته که موجبات آلودگی شدید منابع هوا و محیط زیست و مزاحمت جهت اهالی  را فراهم نموده بود
وی ادامه داد : از اینرو به استناد مواد 11 و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، 16 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و 688 قانون مجازات اسلامی؛ این اداره با اعلام جرم نامبرده، خواستار رسیدگی قانونی به این تخلف زیست محیطی  از طریق مراجع محترم قضایی شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت در خاتمه اعلام داشت: تاکنون در  این ارتباط، قرار کفالت به مبلغ یکصد میلیون ریال برای متصدی کارگاه صادر شده است و موضوع تا حصول نتیجه نهایی در دست پیگیری خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار