تابناک تهران - در این روزهای آلودگی هوای پایتخت، اورژانس تهران برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان چهاردستگاه آمبولانس در چهار میدان شهر و 22 دستگاه موتور آمبولانس به صورت گردشی در سطح شهر در حال خدمات رسانی هستند.
کد خبر: ۳۲۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 15 November 2016
قرارگیری شاخص کیفی هوای تهران برروی عدد 145 و ایجاد وضعیت ناسالم برای گروههای حساس و از طرفی پیش بینی ماندگاری و پایداری هوا برای فردا باعث شد تا مصوبات کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا تهران بر اساس تصمیمات اعضاء این کمیته برای فردا ادامه داشته باشد.
 اقدامات اورژانس تهران در هوای آلوده پایتخت
براساس پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و نظر مثبت اعضاء کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا تهران و تایید استانداری تهران مقرر شد کلیه مهد کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان تهران به جز شهرستانهای دماوند، فیروزکوه و پردیس برای فردا نیز همچنان تعطیل باشد. همچنین اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد هم همچنان تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

در کنار این و با توجه به شرایط موجود آلودگی هوا مصوبات روز شنبه هفته جاری کمیته شرایط آلودگی هوا همچنان به قوت خود باقی است.
 
حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، درباره اقدامات انجام شده اورژانس تهران در این روزهای آلوده تهران گفت: "اورژانس تهران چهار دستگاه آمبولانس در چهار میدان اصلی شهر، یعنی میدان های: آزادی، امام حسین، تجریش و شهرری مستقر کرده است. زمان مستقر شدن این گروه ها از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر است."
 
وی ادامه داد: "به علاوه 22 دستگاه موتور آمبولانس در شهر تهران به صورت گردشی به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کنند. پایگاه های اورژانس تهران نیز 24ساعته در حالت آماده باش برای خدمت رسانی به شهروندان هستند."
 
عباسی با در نظر گرفتن شرایط آلودگی هوا در پایتخت به شهروندان توصیه کرد: "همشهریان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. این روزها بیماران زمینه ای، قلبی، ریوی، خانم های باردار، گروه های در معرض خطر مثل نوزادان و سالمندان در خانه بمانند، اگر هم مجبور به بیرون آمدن از منزل بودند حتما از یک ماسک مناسب استفاده کنند و داروهای لازم را به همراه داشته باشند."
 
رئیس اورژانس تهران افزود: "ورزشکاران، نوجوانان و جوانان این روزها از فعالیت های ورزشی در هوای آزاد پرهیز کنند. شهروندان حتماٌ در تغذیه خود نکات لازم را رعایت کنند و خوراکی هایی مانند شیر و انار را در برنامه روزانه خود داشته باشند."
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار