گشت و پایش ویژه معادن شن و ماسه و آسفالت در منطقه پل شش چشمه و جمال آباد شهرستان پاکدشت به اجرا درآمد.
کد خبر: ۳۲۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 15 November 2016
عزیز میکائیلی حمزه قاسم با اعلام این خبر گفت: پیرو ابلاغ ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانجات تولید آسفالت در روزهای آلودگی هوا، گشت و پایش ویژه در منطقه پل شش چشمه و جمال آباد شهرستان پاکدشت به اجرا درآمد.
وی در ادامه افزود: در این ماموریت از 11 معدن و کارخانه شستشو و دانه بندی شن و ماسه و آسفالت  بازدید شده و جملگی تعطیل و هیچگونه فعالیتی نداشتند، تاکید و تذکرات لازم در خصوص عدم فعالیت در روزهای آلودگی هوا به متصدیان مربوطه ارائه گردید.
میکائیلی با بیان اینکه پایش منابع آلوده کننده هوا در طول هفته جاری  با جدیت ادامه خواهد داشت، از کلیه کارخانجات آسفالت، معادن شن و ماسه و سایر صنایع شهرستان پاکدشت خواست تا در روزهای آلودگی هوا از هرگونه فعالیت خودداری نمایند، در غیر اینصورت مراتب اقدامات قانونی سازمان حفاظت محیط زیست با قید فوریت به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی تصریح کرد:در این ماموریت همچنین از سکوی بارگیری موقت زباله شهرستان به منظور کنترل و نظارت بر چگونگی عملکرد شهرداری در بخش مدیریت پسماند و انتقال آن به مکان دفن زباله شهرستان بازدید و در خصوص بهبود وضعیت نابسامان و جلوگیری از ضایعات سوزی در محل مذکور تذکرات لازم ابلاغ گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار