شهردار منطقه ۷ از افتتاح ۳ زمین فوتبال چمن مصنوعی در محلات منطقه خبر داد و گفت: با بهره برداری از این سه زمین چمن مصنوعی مجموعه چمن های مصنوعی در این منطقه به ۶ عدد افزایش یافت.
کد خبر: ۳۲۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 12 November 2016
دکتر سعید طلوعی با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست های شهرداری تهران در امر توزیع عالانه امکانات ورزشی در محلات و توسعه فضاهای ورزشی و توسعه طرح های همگانی ورزش، ۳ زمین فوتبال چمنی پل چوبی، هزاره و ساعی در این منطقه احداث و به بهره برداری رسید.
وی به حذف و کاهش بسیاری از هزینه‌های مربوط به آماده سازی، کاشت و نگهداری زمین چمن طبیعی در مقایسه با زمین چمن مصنوعی اشاره و خاطر نشان کرد: قابلیت استفاده دائمی و همیشگی از زمین چمن مصنوعی و مقاومت زیاد در مقابل عوامل جوی ،اساسی ترین مزیت استفاده از چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی به شمار می آید و باعث شده تا عمر مفید چمن مصنوعی نسبت به زمینهای مشابه چمن طبیعی بسیار بیشتر شود.
شهردار منطقه ۷ در ادامه از افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز این منطقه در راستای بالا بردن سطح رضایتمندی و رفاه شهروندان خبر داد و عنوان کرد: احداث مجموعه ورزشی شهید توکلی و سوله های ورزشی مرودشت با امکانات ورزشی متنوع با هدف توزیع عادلانه امکانات اجتماعی و رفاهی در سطح منطقه به ویژه محلات کم برخوردار با ایجاد ظرفیتهای ورزشی جدید ضمن افزایش سرانه ورزشی منطقه باعث ایجاد شادابی و تندرستی در ساکنین این بخش از منطقه می شود .
وی با اشاره به احداث شصتمین بوستان منطقه در خیابان اجاره دار، یادآور شد: برای رفاه حال شهروندان این بوستان به آبنما، زمین بازی کودکان، پایه چراغ و مبلمان شهری تجهیز خواهد شد.
دکتر طلوعی عنوان کرد: اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه فضای سبز از جمله برنامه های مهم شهرداری منطقه برای جلب رضایت شهروندان است.
وی در پایان تاکید کرد: در زمین خیاط خانه سابق ارتش که به مساحت ۸ هزار متر مربع است برنامه ریزی شده تا مجموعه ورزشی چندمنظوره و در چندین طبقه در مساحت یک هزار متر مربع و در ۷ هزار مترمربع باقیمانده فضای سبز با امکانات ویژه و استانداردهای روز دنیا احداث شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار