رئیس اداره فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس گفت: برای حل مشکل ورزش دانش آموزان این استان، هم اینک 15 سالن ورزشی و پنج استخر از سوی اداره کل نوسازی مدارس فارس در دست ساخت است.
کد خبر: ۳۲۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 09 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:عباس حاجی زاده، سه شنبه در حاشیه سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در کازرون افزود: شماری از این طرح های ورزشی که 250 میلیارد ریال برای آنها هزینه می شود در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و مابقی آنها تا پایان کار دولت یازدهم به اتمام خواهد رسید.
وی بیان داشت: افزون بر این طرح های ورزشی، عملیات ساخت پنج زمین چمن مصنوعی و 10 زمین ورزشی دیگر در سال جاری آغاز می شود که یکی از این طرح ها به شهرستان کازرون اختصاص دارد.
رئیس اداره فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در سلامت انسان، گفت: هم اینک 68در صد مدارس این استان زیر پوشش المپیاد ورزشی قرار دارند اما می کوشیم این رقم را به 75 درصد افزایش دهیم.
حاجی زاده، به تعداد واحدهای آموزشی زیر پوشش اشاره ای نکرد.
او ادامه داد: استان فارس در جایگاه دوم المپیادهای ورزشی کشور قرار دارد و در این زمینه شهرستان کازرون در استان فارس در رتبه اول جای دارد.
وی، شمار دانش آموزان دارنده مقام در المپیادهای ورزشی فارس را 900 نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این میزان 25 درصد متعلق به شهرستان کازرون است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار