رئیس پلیس ناجا خبر داد:
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام افزایش دو درصدی آمار تلفات رانندگی در ۶ ماهه نخست امسال گفت: در شهریور ماه امسال آمار تلفات ۹ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۳۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 02 November 2016
 سردار تقی مهری صبح امروز در دومین نشست فصلی پلیس راهور با اشاره به آمار پزشکی قانونی در شش ماهه نخست سال ۹۵ گفت: در تصادفات امسال ۲۰۰ نفر کاهش تلفات داشته ایم.

وی با اعلام اینکه سه درصد از میزان جانباختگان تصادفات در درون شهرها کاسته شده است، افزود: به دلیل اینکه امسال از فناوری های جدید و مسئول سازی سایر نهادها بهره بردیم شاهد این میزان کاهش بوده ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین به راه اندازی سامانه سپه‌تن اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه در حال حاضر در محورهای تهران-قم، اصفهان- شیراز، تهران-سمنان، مشهد-خراسان رضوی، تهران- البرز، قزوین-زنجان، تبریز و قزوین به سمت رشت راه اندازی شده و در حال بهره برداری است.

سردار مهری به راه اندازی یک هزار و ۷۰۰ دوربین در جاده های برون شهری اشاره کرد و ادامه داد: کتابچه دانستنی ها با هدف ارتقا دانش و مهارت در کاهش تصادفات بسیار اثربخش بوده و پلیس مقام برتر را در این زمینه به دست آورده است.

مهری با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در سطح پلیس راهور ناجا گفت: امیدواریم با همگانی کردن آموزش های راهنمایی و رانندگی همچنان پلیس راهور  پیشتاز اجرای طرح های کاهش تلفات تصادفات و افزایش آگاهی شهروندان باشد.

وی با اعلام اینکه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقا ایمنی و پیشگیری از سوانح که در کشور فنلاند برگزار شد، در ارزیابی سه ساله اقدامات راهور ایران در امور رسانه ای مقام سوم را به خود اختصاص داد، افزود: در این کنفرانس یک هزار و ۲۰۰ نفر از محققان و استادان از بیش از ۱۳۲ کشور جهان حضور داشتند در این نشست به برترین های شش ماهه نخست امسال حوزه راهور ناجا لوح تقدیر اهدا شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار