آیین نکوداشت مقام «معلم» به‌پاس قدردانی از تلاش‌های معلمان شهرستان دماوند برگزار شد و در این آیین، مسئولان از معلمان خود تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 06 May 2015
به گزارش فارس امروز آیین نکوداشت مقام معلم علاوه بر بخش رودهن و شهرهای کیلان و آبسرد، در شهر دماوند با حضور نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، معاون مشارکت مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جمعی از مسئولان شهرستان دماوند و معلمان پیشکسوت و فعلی دماوند به همت شهرداری این شهر در سالن تربیت‌بدنی شهدای شهرک امامیه برگزار شد.

حضور هزار نفر از معلمان مقاطع مختلف پایه تحصیلی شهر دماوند در آیین نکوداشت مقام معلم، شور خاصی را در فضای سالن تربیت‌بدنی امامیه به وجود آورد و شرکت بازنشستگان معلم در این آیین نیز شکوه و عظمت آن را دوچندان کرد.

نکته بسیار جالب در این آیین که دو سالی است در شهرستان دماوند مرسوم شده، تقدیر مسئولان این شهرستان از معلمان زمان تحصیل خود در مدارس است که این اقدام جای تقدیر دارد؛ چراکه همه مسئولانی که امروز بر صندلی مدیریت ادارات نشسته‌اند، نتیجه دسترنج کسانی است که تلاش زیادی برای رسیدن آن‌ها به این جایگاه کرده‌اند.

در این بین، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره امور روستایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، رئیس بانک کشاورزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند از جمله کسانی بودند که از معلمان خود به‌خصوص مقطع ابتدایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر کردند.

همچنین در ادامه این آیین، از 18 معلم نمونه منطقه‌ای دماوند که توانسته‌اند رتبه‌های برتر را کسب کنند، با اهدای جوایز و لوح تقدیری از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس و فرماندار شهرستان دماوند تقدیر شد.

رضا حاجی‌عربی، حسین مرادی، عیسی سهرابی‌مومجی، محمد صحبتی‌ها، حسن جدیدی، موسی مؤمن‌پور، محمدرضا قلی‌وادانی، سیداحمد مشهدی، زهرا رستمی‌اسدآبادی، زهرا شعبانی، هاجر میرزایی، ماه‌بانو شرف‌الدینی، توران احمدی، مینا رستمی‌آبندان‌سری، گوهر لاری، راحله مشایخ، زهرا احمدزاده‌پشتکه و سعیده شادالویی، 18 معلم نمونه منطقه دماوند هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار