معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار ایستگاه مترو در این منطقه قرار دارد گفت: با بهره برداری از خط شش و هفت تعداد ایستگاه های مترو منطقه به 14 مورد افزایش می یابد.
کد خبر: ۳۱۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 19 October 2016
حمیدرضا رنجبر افزود: در حال حاضر ایستگاه حبیب الله از خط چهار و ایستگاه های طرشت، دانشگاه شریف و آزادی از خط 2 مترو در محدوده منطقه 2 شهر تهران قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه 2 خط در حال ساخت شش و هفت منطقه 2 را به خوبی پوشش می دهند اظهار کرد: سه ایستگاه از خط شش و هفت ایستگاه از خط هفت مترو در این منطقه قرار دارد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خط هفت مترو از بزرگراه شهید نواب صفوی وارد منطقه 2 شده و در میدان توحید، پل گیشا و بوستان گفتگو (ضلع شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران)، برج میلاد، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد و میدان کتاب ایستگاه خواهد داشت. 

وی یادآور شد: خط شش نیز در تقاطع سرسبز- مرزداران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره)- مرزداران و تقاطع شیخ فضل الله نوری و بزرگراه جلال آل احمد که در محدوده منطقه 2 قرار دارد، دارای ایستگاه خواهد بود. 

رنجبر گفت: از میان ایستگاه های مذکور میدان صنعت از خط هفت مترو در اولویت بهره برداری قرار دارد. 

وی همچنین از ساماندهی و توسعه تعدادی از خطوط اتوبوسرانی منطقه 2 از جمله شهرک بوعلی، بام تهران و انتهای بلوار حق شناس خبر داد. 
خطوط مترو تهران در مجموع 194 ایستگاه در مناطق مختلف شهر دارند. 


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار