رئيس حوزه نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:
رئيس حوزه نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از شناسايي 124 واحد متخلف صنفي توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در شهریور ماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 04 October 2016
رئيس حوزه نظارت و بازرسي سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان از شناسايي 124 واحد متخلف صنفي توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در شهریور ماه سال جاري خبر داد.

علي اصغر اصغري مشاور رئيس  و مديريت حوزه نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اهميت حضور بازرسين در بازار و مطلوب دانستن روند بازرسي ها در سطح استان، عملكرد آنها را در برقراري ثبات و امنيت در بازار و ايجاد فضاي رواني آرام  در جامعه بسيار موثر و مفيد دانست.

وي با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در شهریورماه سال جاری افزود: تعداد  3223 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي، توليدي و خدماتی در سطح استان بعمل آمد كه تعداد 124 واحد متخلف شناسايي و پرونده تخلف آنها به ارزش 399 ميليون و 848 هزار و 80 ريال تشكيل  و جهت صدور راي نهايي به اداره کل تعزيرات حكومتي استان ارسال گرديد.

اصغري همچنین اشاره داشت كه بيشترين پرونده کشف تخلفات در اين ايام به ترتیب مربوط به شهرستانهاي گرگان و گنبد با موضوع گرانفروشي ،عدم ارائه خدمات پس از فروش و عدم درج اتیکت قيمت بوده است که در این راستا ایشان خواستار برنامه ریزی دقیق تر در امر آموزش و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  لازم از سوی اتاق های اصناف شهرستانهای برای واحدهای صنفی  و تولیدی  مورد نظر گردید.

مشاور رئيس سازمان درادامه از شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده ي هر گونه تخلفات احتمالي از واحدهاي اقتصادي، مورد را سريعاً از طريق تلفن گوياي 124 گزارش كرده و همچنين  نظرات ،پيشنهادات و انتقادات خود را از طريق ستاد خبري كليه ادارات سازمان صنعت،معدن و تجارت در سطح استان ارائه نموده تا هرچه بيشتر موجبات ارتقائ سطح كيفي در ارائه خدمت به مردم شريف استان فراهم گردد.
 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار