نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به به توانمندی‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود این توانمندی‌ها، ایران امن‌ترین کشور جهان است.
کد خبر: ۳۰۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 30 September 2016
حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» 9 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن و ضرورت شرکت همه افراد در این طرح، اظهار کرد: با آمار و اطلاعات جمع‌آوری شده در این طرح، تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مؤثر در همه زمینه‌ها صورت می‌گیرد.

وی به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: توانمندی نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف کشور در برخورد با مفاسد و مجرمان،  افتخاری برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

نکونام با اشاره به به توانمندی‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود این توانمندی‌ها، ایران امن‌ترین کشور جهان است.

وی در ادامه به 10 مهرماه، روز جهانی سالمندان نیز اشاره کرد و گفت: توجه به سالمندان از نکات مهم جامعه است و باید نگران روزی بود که که سالمندان در خانواده‌ها تحقیر شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر این‌که برگزاری کنسرت‌ها معصیتی آشکار است، افزود: در قطعیت لهو و مصداق منکر بودن کنسرت‌های موسیقی هیچ شکی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این کنسرت‌ها، آهنگ‌های مبتذل پخش می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، یادآور شد: لازم است امکانات لازم برای این قشر به منظور جلوگیری از مهاجرت فراهم شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار