تابناک تهران - چند وقتی است گوشمان عادت کرده به خبرهای تکراری... بازهم بازدید شبانه... بازهم تاریکی شب پرده کشید بر روی مشکلات شهروندان پرند... این چندمین باراست که بازدید مسئولین از پایتخت مسکن مهر ایران شبانه می شود...
کد خبر: ۳۰۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 28 September 2016
این بار شهرک آفتاب پرند آماده شد برای بازدید مدیریت و عوامل شرکت عمران.. بازدیدی شبانه... وقتی که چشمان جمعیت 40 هزارنفره این شهرک خواب را غنیمت شمردند تا ساعاتی به دور ازفکر و خیال کمبودهای شهرشان باشند، غافل شدند از حضور مدیریت و عوامل شرکت عمرانی که مدتهاست حرف هایشان را جمع کردند برای گفت و گو با آنها  تا شاید راه حلی برای مشکلاتشان پیدا کنند و نتیجه اش شد خوشحالی این بازدیدکنندگان برای آنکه بتوانند شهرک آفتاب را به عنوان یکی از دستاوردهایشان اعلام کنند.
 بازدیدهای شبانه درغیاب مردم
حال آنکه ساکنین این شهرک بعد از گذشت 5 سال از واگذاری خانه هایشان از کمبودها و مشکلات شهرک شان به تنگ آمدند. اندکی از این مسائل عبارتنداز:

1- مردم این شهرک از عدم اتمام حصار پیرامونی شهرک در عذاب بوده و هرگونه طرح های امنیتی محله محور خود را نقش برآب می یابند.
 
2- مردم شهرک آفتاب از نداشتن ایستگاه امداد و نجات و آتش نشانی با تجهیزات اطفا حریق که بتواند آتش سوزیهای احتمالی در بلند مرتبه ها را مهار نماید سخت نگران و ناراحتند.

3- ساکنین بلوکهای 60 و 120 واحدی شهرک آفتاب  از عدم راه اندازی و تحویل سیستم های اعلام و اطفا حریق و پمپ های کف کش بلوکهای مسکونی خود شدیدا ناراحت بوده و بار ها این موارد را پیگیری کرده اند که متاسفانه حتی با وجود دستور مستقیم جناب آقای مهندس نریمان ,معاونت محترم وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشورهنوز راه اندازی نشده که باعث گشته بسیاری خشمگین و عصبانی باشند چرا که جان و مالشان را در خطر میبینند.

4- ساکنین شهرک آفتاب از نبود کلانتری مقیم با پرسنل کافی در رنجند  هر چند باید از زحمات فرماندهی و پرسنل کلانتری 18 کمال تشکر را کرد که با چنین حوزه استحفاظی بزرگی و با داشتن کمترین امکانات سعی در ارائه خدمات مینمایند.

5- مردم صبور و ولایتمدار شهرک آفتاب از عدم تحقق سرانه های آموزشی فرهنگی و ورزشی و امنیتی و مذهبی تفریحی و فضای سبزشهرک خود که تبعات ناگواری را برای فرزندانشان به ارمغان آورده سخت در مضیقه هستند.

6- مردم این شهرک از حفاریها و عدم ترمیم کنده کاریهای خیابانهای شهرک و عدم تکمیل اسفالت رویه خیابانهای این مجموعه 12900واحدی   که هزینه های سنگینی به خودروهایشان تحمیل نموده شدیدا معترض بوده در حالیکه پیگیریهایشان نیز به نتیجه نمیرسد.
 
در حالی مدیران شرکت عمران، معاونت استانداری و امام جمعه بزرگوار و فرماندار ساعی و اعضای شورای شهر پرند را برای بازدید از پروژه های مسکن مهر فاز4 و 6 بردند که نماینده مردم صبور شهرپرند در مجلس بارها به نمایندگی از طرف مردم و به استناد بازدیدهای میدانی که در روز انجام شده و با درخواستهای مکرر موکلین خود از عدم انجام تعهدات شرکت عمران بارها گله و شکایت کرده اند، واین گله ها و شکایات بدلیل عدم انجام تعهداتی است که در همین اواخر طی صورتجلسه ای که با حضور نماینده محترم و مدیرعامل شرکت عمران به امضای طرفین رسیده بود و هنوز پس از چندین ماه جامه عمل به خود نپوشیده است.
 
اما واقعا سوال بی جواب ما اینجاست که بازدید از یک شهرک مسکونی با کلی مشکلات مطرح شده چرا باید شبانه انجام شود؟؟؟ چرا نباید ساکنین شهرک آفتاب از حضور مسئولین خبر داشته باشند؟؟؟ دلیل منطقی و روشن برای بازدید شبانه از یک پروژه عمرانی چیست؟؟؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار