نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع املاک نجومی گفت: چرا باید یک خبرنگار را به جرم افشای این مساله و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی زندانی کنند، مگر شهرداری تهران، امنیت ملی است؟
کد خبر: ۳۰۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 28 September 2016
مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، افزود: خبرنگار، حرمت دارد و باید دست آن خبرنگاری که این موضوع را افشا کرد، بوسید، نه آنکه او را محاکمه کرد.

کواکبیان همچنین در باره انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شورا ها گفت: باید بگویم که کمتر از هشت ماه به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است و ما بر این باوریم که دستگاه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، نظارتی، اجرایی، ستادها، کاندیداها، احزاب و همه بخش ها باید دست به دست هم دهند تا انتخاباتی در تراز ملت ایران با شور، شعور و شکوه فراوان برگزار شود.

وی ادامه داد: به جای اینکه اشخاص میدان دار باشند، احزاب باید میدان را در دست گیرند، از طرف دیگر ما اصلاح طلبان از رهبر معظم انقلاب، تشکر می کنیم که نصیحت دلسوزانه در مورد انتخابات آینده فرمودند.

نماینده مردم تهران افزود:ما معتقد هستیم که این کفایت نمی کند و کسانی که کشور را به ورطه نابودی کشاندند، حتما دستگاه قضایی باید به محاکمه آن ها بپردازد و نباید سکوت کند.
کواکبیان ادامه داد: چندبار این مساله اعلام شده که دستگاه قضا برای ما اهمیت دارد، باید دستگاه قضایی کاری کند که مجبور نشویم با امضا و نامه های فراوان آن را درخواست کنیم، به عدالت، به عدالت و به عدالت باید کارها صورت گیرد و ما هیچ چیزی را خارج از عدالت نمی خواهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار