سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به افزایش ۱۲۴ درصدی کشفیات مواد مخدر گفت: متاسفانه در هر سال ۲۸۸۰ نفر براثر مصرف مواد مخدر میمیرند.
کد خبر: ۳۰۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 27 September 2016
سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود گفت: در ۶ ماه نخست امسال 24 درصد رشد نزاع و درگیری را شاهد بودیم.
 
وی افزود: در همین مدت افزایش 34درصدی ارزش ریالی کشف کالای قاچاق و ارز را شاهد بودیم همچنین توجه به کالاهای بزرگ در دستور کار پلیس مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد.
 
منتظرالمهدی گفت: به ازای هر سه ساعت یک نفر برای سومصرف مواد مخدر جان خود را از دست میدهد که این رقم در سال به 2880 نفر می رسد.
 
وی ادامه داد: در این مدت افزایش ۱۲۴ درصدی کشف مواد مخدر را شاهد بودیم که در این میان مرفین در مقام اول کشفیات قرار گرفته است.
 
سخنگوی ناجا اضافه کرد: افزایش ده درصدی دستگیر شدگان در این حوزه و کاهش هشت درصدی تشکیل پرونده های قضایی یکی دیگر از آمار مربوط به این حوزه بوده است.
 
منتظرالمهدی درباره حوزه پلیس فتا نیز گفت: افزایش 48درصدی جرایم رایانه ایی در نیم سال اول 95 به ثبت رسیده است.
 
وی افزود: کلاهبرداری مالی با اکتساب 81 درصد در رتبه اول در این حوزه قرار می‌گیرد و بیش ترین آسیب های فضای مجازی طیف سنی نوجوانان و جوانان را در برمی گیرد.
 
سخنگوی ناجا گفت: از 26 تا ۲۹ اسفند ماه نمایشگاه ایپا در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می شود که بیش از 300شرکت داخلی و خارجی محصولات خود را به نمایش میگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار