نماینده مردم تهران در گفت و گو با تابناک تهران:
تابناک تهران- نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور نیافتن محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری عملا پرونده سیاسی او بسته شد.
کد خبر: ۳۰۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 26 September 2016
عبدالرضا هاشم زایی، با ببان این مطلب در رابطه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در درس خارج فقه و توصیه ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری و حضور نیافتن یک شخص به عنوان کاندیدا گفت: توصیه مقام معظم رهبری توصیه به جا و به موقعی بود چرا که اگر یکبار دیگر احمدی نژاد قدم به عرصه رقابت های انتخاباتی می گذاشت با دو قطبی کردن فضای سیاسی، برای کشور یک چالش جدید ایجاد می کرد.

او افزود: احمدی نژاد به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و در جریان مناظرهای انتخاباتی نشان داده است که چندان به آداب سیاسی توجه ای ندارد و می تواند با سخنان خود فضای سیاسی را کشور را به چالش بکشد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بر همین اساس پیش بینی می شد که اگر احمدی نژاد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اقدام به نامزدی کند یکبار دیگر همان اتفاقات تلخی که در سال 88 شاهد بودیم تکرار شود.

او ادامه داد: حضور احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات حتما موجب سیاسی شدن فضای کشور و حواشی دنباله‌داری می‌شد که حرکت کشور را در مسیر اهداف مهم‌تری که مبتنی بر بیانات رهبری و سیاست های ابلاغی ایشان است دچار مشکل می‌کرد.    

هاشم زایی تصریح کرد: البته این نکته را نباید فراموش کرد که اگر این توصیه نمی شد به عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری از جانب مقام معظم رهبری نمی شد و  او  خود را نامزد انتخابات می کرد قطعا از جانب شورای نگهبان رد صلاحیت می شد.

او تاکید کرد: احمدی نژاد با بر عهده گرفتن دو دوره  ریاست دولت و خرابی هایی که در پایان دوره ریاست جمهوری خود به جا گذاشت نشان داد که صلاحیت نامزد شدن را ندارد چه برسد به اینکه بخواهد بار دیگر به عنوان رییس جمهور انتخاب شود.

هاشم زایی در خاتمه با تقدیر از دور اندیشی مقام معظم رهبری در نهی احمدی نژاد برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نبود او قطعا می تواند موجب آرامش در جامعه شود، مردم هم می توانند بیشتر طعم آسایش را بچشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار