استاندار گلستان:
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اول مهر هنگامه ای پراهمیت در زندگی دانش آموزان است، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی، آغازی بر مدیریت یک ساله عمر و باید دانش آموزان در این مدیریت خوب سوال کردن و سوال خوب کردن را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۳۰۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 24 September 2016
 استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اول مهر هنگامه ای پراهمیت در زندگی دانش آموزان است، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی، آغازی بر مدیریت یک ساله عمر و باید دانش آموزان در این مدیریت خوب سوال کردن و سوال خوب کردن را مدنظر قرار دهند.

دکتر حسن صادقلو در مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزی با بیان اینکه جوهره عمر زودگذر است، تصریح کرد: در عرصه علم آموزی زمان اهمیتی ویژه دارد و دانش آموز، معلم و اولیای تربیتی به عنوان سه ضلع آموزش باید برنامه یک ساله خود را داشته باشند.

وی افزود: سه ضلع تربیتی دانش آموز، معلم و اولیای تربیتی باید با هم تراز باشند تا موفقیت تحصیلی حاصل شود.

وی با اهمیت توجه کامل دانش آموزان به مطالب درسی، خاطر نشان کرد: دانش آموز باید مطالبه گر باشد و مطالبه گری خود را در دل پرسش گری صحیح نمایان سازد.

استاندار گلستان در بین دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد یادآور شد: با توجه به برگزاری اجلاسیه 4هزار شهید گلستان در سال جاری ، شروع سال تحصیلی جدید از مدرسه شاهد می تواند طلیعه ای جهت ارج نهادن به مقام والای شهیدان و توجه به علم آموزی باشد.

دکتر صادقلو با تاکید بر اینکه دانش آموزان مدارس شاهد باید الگو و مدلی برای سایر دانش آموزان باشند، گفت: شهیدان با الهی بودن، زنده بودن و شاخص بودن توانستند مدلی در زمانه خود شوند و امروز شما دانش آموزان نیز باید در سایه رشادت شهدایی همچون حسین فهمیده به افتخار آفرینی بپردازید.

وی افزود: دانش آموزان شاهد باید بهترین در عرصه تحصیل علم، پرسش گری و نتایج تحصیلی باشند.

وی با یادآوری رشادت رزمندگان در جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: روزهایی در دفاع مقدس از امکانات اولیه نبرد محروم بودیم و امروز در سایه علم و راهبری های مقام معظم رهبری به سانتریفیوژهای نسل چهارم، موشک های دور برد و موشک سجیل دست یافته ایم و به همین جهت دانش‎آموزان می توانند زمینه‌ساز شکوه علمی کشور باشند.

همچنین در مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزی 95-96 پیام دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش بمناسبت سال تحصیلی جدید توسط خانم گرد"معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی،مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش قرائت شد.

لازم به ذکر است در این مراسم که زنگ مقاومت و پیروزی نواخته شد از مادر شهید «علی نوری» به عنوان کوچک ترین شهید استان گلستان نیز تقدیر شد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار