فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد:
شرق استان تهران-فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان کالای قاچاق در شرق استان تهران از اولویت های جدی پلیس محسوب می شود.
کد خبر: ۲۹۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 17 September 2016
  سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به این نکته که پلیس برنامه های ویژه ای را برای پیگیری شعار سال دارد، اظهار داشت: پلیس از ظرفیت ها و امکانات موجود خود برای تحقق شعار سال بهره می برد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: بدون تردید اگر همه دستگاه ها و ارگان ها در کنار مردم به رسالت و وظیفه خود در قبال تحقق منویات رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی عمل کنند، مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.

وی مبارزه با پدیده قاچاق کالا را یکی از اولویت های مهم پلیس در شرق استان تهران عنوان کرد و ادامه داد: قاچاق کالا در نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی قرار داشته و ضربات مهلکی را به اقتصاد کشور می زند و پلیس نیز خود را در برخورد با توزیع کنندگان کالای قاچاق مسئول می داند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: برخورد با پدیده کالای قاچاق در گذشته نیز در دستور کار پلیس قرار داشته اما در سال جاری و با توجه به تأکیدات موجود بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی، مقابله با قاچاق به صورت ویژه مورد توجه است.

سردار ناظری متذکر شد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان کالای قاچاق در شرق استان تهران از اولویت های جدی پلیس محسوب می شود.

وی یادآور شد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری اقدامات موثری در حوزه شناسایی و انهدام باندهای قاچاق و کشف کالای قاچاق در هفت شهرستان شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه، پردیس و قرچک صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس های تخصصی شرق استان تهران به صورت مستمر و ویژه به دنبال شناسایی و کشف کارگاه ها و محل نگهداری کالاهای قاچاق هستند و در صورت مشاهده این امر، برخوردهای لازم را انجام خواهند داد.

سردار ناظری با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل ویژه مردم با پلیس افزود: مردم می توانند نقش مهمی را در مقابله مطلوب تر پلیس با کالای قاچاق داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، آن را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار