معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت 70 درصدی بازسازی میدان منیریه خبر داد و گفت: طرح ویژه مبلمان، نورپردازی و روشنایی میدان منیریه از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه 11 ارائه می شود.
کد خبر: ۲۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 29 April 2015
به گزارش ایرنا، مجتبی عبدالهی با اشاره به اینکه طرح ویژه ای برای بخش های مختلف این میدان تهیه شده افزود: این طرح ها از سوی شهرداری منطقه 11 در حال اجراست و سازمان زیباسازی شهر تهران برای اجرای هرچه بهتر طرح به تمام بخش های آن نظارت کامل دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظارت برای اجرای هرچه بهتر پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پیمانکاری که طرح میدان را تهیه کرده است بر اجرای طرح نظارت می کند.

به گفته عبدالهی در این میدان 2 خروجی ایستگاه مترو ایجاد شده و برای آنکه مسافران مترو از این خروجی ها وارد خیابان نشوند 2 میدان شرقی و غربی پیش بینی شده است. 

وی اضافه کرد: همچنین آبنما، مبلمان شهری و مکان هایی برای مکث شهروندان در 2 طرف این میدان پیش بینی شده است که امکان حضور شهروندان و تعاملات اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهردار تهران در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی میدان ولیعصر(عج) با بیان اینکه کارگاه های مترو بزودی از این میدان جمع آوری می شود گفت: باید برای این موضوع تصمیم گیری های لازم را انجام دهیم که در همین راستا طی دو هفته آینده جلسات ساماندهی میدان ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار