پزشکیان:
نایب‌رییس مجلس خواستار محاکمه احمدی‌نژاد شد. اما اگر قانون را اجرا نکند طبعا مجلس با آنها همکاری نمی‌کند. بحث ما اجرای قانون است.
کد خبر: ۲۹۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 07 September 2016
مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با «انتخاب»، درباره انتخابات آینده عنوان کرد: پیروزی روحانی در انتخابات بستگی به آن دارد که دولت چگونه خود را ارائه دهد. الان خیلی کار می‌کنند تا دولت را ناکارآمد جلوه دهند. در واقع دارند تمام مشکلات گذشته را به اسم این دولت ثبت می‌کنند.

او افزود: همه مشکلات اقتصادی، بیکاری، فساد و حقوق‌های نجومی را به گردن این دولت انداخته‌اند اما مگر این حقوق‌های نجومی در این دولت اتفاق افتاده؟ چه شده که در زمان آن دولت، کسی یاد این حرف‌ها نمی‌کرد و الان همه نگران شده‌اند؟

پزشکیان در پاسخ به سوالی در مورد برخی گمانه‌ها در مورد رد صلاحیت احمدی‌نژاد گفت: معتقدم او باید محاکمه شود تا دلیل تمام مشکلات و فسادهای اقتصادی در گذشته مثل بابک زنجانی مشخص شود. اگر این اتفاق بیفتد، مشخص می‌شود که چه کسی این پول‌ها و نفت‌ها را به زنجانی داده است. دولت قبل باید پاسخگو باشد. مگر فردی می‌تواند ارز مملکت را بگیرد و ببرد و بعد جوابگو هم نباشد. دولتی که این پول‌ها را به این‌ها داده چرا جوابگو نیست؟

او با بیان این که دولت قبل به دنبال بی‌قانونی بود، گفت: دولت فعلی قوانین را بر خلاف دولت گذشته به خوبی اجرا می‌کند. دولت اگر قانون را اجرا کند، مجلس را همراه با خود خواهد دید 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
اینجوری که پای دولت های قبلی هم میادوسط واوضاع کاملاشیرتوشیرمیشه.وجنابعالی هم دقیقااینومیدونیدوچه بهتره که شماوظایف خودتونوبه درستی انجام بدیدوحق انتخاب روبه ملت..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار