قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران علت ایجاد گودال در منطقه 15 تهران را شکستگی لوله دانست و گفت این موضوع هیچ ارتباطی با نشست زمین که برخی رسانه ها منتشر کرده اند ندارد.
کد خبر: ۲۹۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 05 September 2016


علیرضا نوذری پور اظهار کرد: گودال به وجودآمده در کوچه‌ای در حوالی میدان شوش در منطقه ١٥ تهران صرفا در اثر شکستگی یک انشعاب فرعی آب به قطر یک‌دوم اینچ و مربوط به یک خانه بوده است.

به گفته وی گودال به‌وجودآمده از این شکستگی سه متر عمق و دو متر قطر دارد و تصاویر منتشرشده در باره این رویداد از سوی برخی رسانه‌ها عمدتا آرشیوی است و هیچ ارتباطی با این حادثه ندارند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران  در خصوص آخرین وضعت آبرسانی این منطقه،تاکید کرد:در این حادثه، آب هیچ اشتراکی قطع نشده است و نیروهای امدادی آبفای استان تهران شکستگی این لوله را ترمیم کرده‌اند.

نوذری پور با بیان اینکه این حادثه هیچ ارتباطی با نشست زمین و مسائلی از این قبیل ندارد،گفت:نشست معمولا در مناطقی است که حفاری مترو در آمن مکان انجام می شود و باید گفت که زیر این منطقه خالی نبوده به همین دلیل علت این امر در حال بررسی است اما به طور قطع می توان گفت که ایتن مساله ارتباطی با نشست ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار